Medewerker arbeidsvoorwaarden

23-04-2009 16:06

 “Zo vlak voor de uitbetaling van de salarissen komen er altijd veel reiskostendeclaraties binnen. Gelukkig zie ik ze tegenwoordig digitaal via het intranet binnen komen, geautoriseerd en wel. Ik loop ze even na en stuur ze door naar het systeem van de salarisadministratie. Ik ben vijf minuten geleden begonnen met werken en nu heb ik mij eerste taak al volbracht. Dat ging vroeger wel anders! Eens even kijken hoe het eigenlijk met mijn verlofdagen staat. Mijn vriendin stelde gisteren voor om een lang weekend naar Rome te gaan. Ik klik naar mijn profiel en krijg een melding dat ik eerst mijn urenregistratie moet bijwerken…dat is waar ook, ik ben het vorige week vergeten. Gelukkig heb ik nog 40 verlofuren staan, dus ik kan ze direct aanvragen. Als mijn leidinggevende er vanmiddag is, kan hij meteen digitaal goedkeuring geven. Is dat ook weer geregeld…”.           

Doorzoek de website